Email marketing je sodoben način komunikacije, s katero želimo prek elektronskih sporočil doseči kar največje število uporabnikov. Če vas zanima več o email marketingu, obiščite spletno stran www.spletnipartner.si/email-marketing/, kjer so vam na voljo vse najpomembnejše informacije s tega področja.
Marketing te vrste je torej namenjen temu, da za nas, naše storitve ali izdelke sliši čim več ljudi. Naše sporočilo dobijo v svoj elektronski poštni nabiralnik, seveda, če so nam svoj naslov pred tem tudi zaupali. Email marketing pa vseeno ni tako preprost, kot je slišati. Kadar se z njim ukvarjamo, moramo upoštevati vrsto pisanih in nepisanih pravil, med najpomembnejšimi vidiki tega marketinga pa je tudi vsebina elektronskih sporočil, ki jih pošiljamo.
Kako torej napisati elektronsko sporočilo, ki ga boste morda poslali več tisoč ljudem? Vsekakor pri takšnih sporočilih ne smete dolgoveziti in stvari zapletati. Vaše besedilo mora biti jasno in ciljno usmerjeno, dobro pa je tudi, da je personalizirano, torej usmerjeno na točno določenega uporabnika. Če ste že kdaj dobili takšno sporočilo, ki se je začelo z vašim imenom, veste, o čem govorimo. Besedilo mora biti torej jasno, tekoče in berljivo, zanimivo. Že v zadevi sporočila morate čim bolj jasno opredeliti, o čem pišete tokrat. Od tega besedila je namreč odvisno, ali bo uporabnik mail odprl ali ne. Besedila za email marketing tudi ne smejo biti opremljena z ogromno fotografijami, slikami in zunanjimi povezavami, saj gre tovrstno sporočilo rado v mapo ‘spam’ ali ‘promocija’. Poleg tega morate paziti tudi na to, da v besedilu ne boste preveč vsiljivi, kar se lahko prav hitro zgodi, v kolikor si močno želite prodati neko stvar ali storitev. Imejte v mislih, da so se ljudje iz nekega razloga prijavili na vašo email listo, zato morate to isto rdečo nit ohranjati tudi naprej, sicer bodo kaj kmalu pobegnili iz vaše baze, ki ste jo tako pridno in vztrajno gradili.
Email marketing je torej res uporabna in praktična stvar, nikakor pa ne preprosta. Z nekaj nasveti pa bo vse lažje.